.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 31 قاچاقچی در گلستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: در اجرای اولین مرحله طرح کنترل محورهای مواصلاتی 31 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین جامی، از اجرای اولین مرحله طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان خبر داد.

وی گفت: این طرح به منظور مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر و با بسیج تمام امکانات و نیروها در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

این مقام انتظامی به دستگیری 31 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: 52 کیلو و 39 گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

سرهنگ جامی در ادامه افزود: در این طرح همچنین پنج دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت به همراه هفت دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به قاچاقچیان توقیف و بیش از یازده میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان گفت: طی این مدت به 26 مورد از گزارشات مردمی توسط مأموران انتظامی رسیدگی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك دانشجو 29 فروردين 1390
با سلام ديگه كسي نيست كه تو گرگان قزاق محله و قلع حسن رو از نظر توزيع كراك نشناسه، علت سكوت مسولين قضايي و انتظامي گرگان در مقابل اينها چيست . البته قصد زير سوال بردن زحمات شبانه روزي اين عزيزان را در امورات ديگر ندارم آيا اينكه عده اي بيان ميكنند روزانه مبلغي رو .... با تشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.